گزارش کارآموزی راه و ساختمان، بررسی و کارشناسی قوه قضائیه
نوشته شده توسط : زپو

 گزارش کارآموزی راه و ساختمان، بررسی و کارشناسی قوه قضائیه


دانلود گزارش کارآموزی راه و ساختمان

کارشناسی و بررسی قوه قضائیه رشته راه و ساختمان

مركز امور مشاوران  حقوقي وكلاء و كارشناسان  قوه قضائيه

تعداد گزارش ها: حدود 60 عدد

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 509

 

 

 

 

 

دو مورد از گزارش ها:

 

 

مركز امور مشاوران حقوقي وكلاء و كارشناسان قوه قضائيه

واحد آموزش

« فرم گزارش كارآموزي»

نام و نام خانوادگي كارآموز: داود ره گشاي                      

شماره پرونده آموزشي :.............

رشته كارشناسي: راه و ساختمان

پرونده به كلاسه : ..............

موضوع كارآموزي :مطالعه پرونده بطرفيت

خواهان : مير ... ....

خوانده : ........

وكيل قانوني يا نماينده : .....

تعيين خواسته و بهاي آن : تقاضاي تعديل مال الاجاره از مبلغ .... ريال ماهيانه بمبلغ ..... ريال با احتساب مابه التفاوت از تاريخ تقديم دادخواست و خسارات و هزينه دادرسي و حق الوكاله وكيل .

 

شرح اقدامات انجام شده :

با احترام ، به استحضار مي‌رساند بموجب قراردادرسي شماره ... مورخ ... دفتر 137 تهران ششدانگ دو باب اطاق و يك هال و يك راهرو و يك آبدارخانه و تلفن خانه واقع در طبقه دوم و دو باب اطاق و يك هال و يك راهرو واقع در طبقه سوم از كف سبزه ميدان با حق استفاده از راه پله جزء پلاك ثبتي ... و باقيمانده 303 بخش 8 تهران واقع در خيابان ............. جهت محل شعبه بانك ملت درتصرف خوانده محترم مي‌باشد . بموجب توافقنامه‌ في مابين آخرين تعديل بعمل آمده بيش از سه سال است سپري شده است . لذا مستنداً به ماده 4 قانون روابط موجر و مستأجر مصوب سال 1356 تقاضاي رسيدگي و عندالزوم ارجاع امر به كارشناس رسمي و صدور حكم به محكوميت خوانده به افزايش اجاره از مبلغ .... ريال به مبلغ ... ريال ماهيانه با احتساب مابه التفاوت از تاريخ تقديم دادخواست تا صدور حكم و خسارات و هزينه دادرسي و حق الوكاله وكيل را دارم .

 

 

 

نتيجه و تجربه اخذ شده از موضوع كارآموزي:

 

 

 

 

هيئت كارشناسان منتخب دادگاه

رياست محترم شعبه پانزدهم دادگاه عمومي تهران

با سلام ، موضوع : كارشناسي در رابطه با پرونده كلاسه ....

احتراماً عطف به كلاسه پرونده فوق الذكر هيئت كارشناسان رسمي دادگستري منتخب دادگاه محترم پس از مطالعه پرونده و آگاهي از موضوع دادخواست تقديمي مورخ .... خواهان و تصميم دادگاه محترم مبني بر تعديل اجاره بهاء قسمتي از بانك ملت واقع در تهران .............با راهنمائي نماينده محترم بانك ملت به محل شعبه فوق الذكر مراجعه و پس از بازديد و انجام بررسيهاي لازم نظريه كارشناسي بشرح ذيل اعلام مي‌گردد:

خواهان بموجب اجاره نامه بشماره ............ مورخ ... صادره از دفتر خانه 137 تهران ششدانگ دوباب اطاق و يك هال و راهرو و يك آبداخانه و تلفن خانه واقع در طبقه دوم و دو باب اتاق و يك هال و يك راهرو واقع در طبقه سوم ، از كف سبزه ميدان با حق استفاده از راه پله را كه جزء پلاك ثبتي بشماره ... و باقيمانده 303 بخش 8 تهران بازار كفاشها محسوب مي گردد . مورد ثبت اسناد مالكيت بشماره ..................... صفحات 489 و 752 دفتر خانه 99 و با حق استفاده از آب و برق جهت شعبه بازار بانك ملت به مستاجر واگذار نموده‌اند . مساحت كل بناي بانك در دو طبقه با عنايت به مندرجات برگ نوسازي صادره از شهرداري منطقه 12 معادل 722 متر مربع مي‌باشد . مورد اجاره كه قسمتي از محوطه شرقي بانك محسوب مي‌گردد مساحت آن طبق مفاصاحساب نوسازي صادره از منطقه 12 شهرداري تهران جمعاً در دو طبقه معادل 42/189 متر مربع است مساحت هر طبقه آن معادل 71/94 متر مربع ( موضوع مطرح شده توسط كارشناس بدوي پرونده ) اعلام گرديده است . با مقايسه مندرجات اجاره نامه اوليه بشماره 19595 مورخ ... دفتر خانه به ادعاي نماينده بانك ملت توسط بانك پرداخت شده است .

 

وضعيت فني بناء :

اسكلت آن آهني – سقف طبقات طلاق ضربي – كف سراميك - بدنه گچ كاري رنگ آميزي شده است . درب و پنجره‌هائي كه به محوطه پاساژ باز مي‌گردد و با شيشه از نوع سكوريت پله دسترسي به طبقات از سنگ از نوع گرافيك دست‌انداز بالكن طبقه دوم با پروفيل و شيشه سكوريت اجاره شده است . بانك داراي امتياز آب و برق بنام موجر و 10 رشته خط تلفن بنام بانك است .

 

 

 

 

نظريه كارشناسي :

 

 


خرید و دانلود  گزارش کارآموزی راه و ساختمان، بررسی و کارشناسی قوه قضائیه






:: برچسب‌ها: کارآموزی راه و ساختمان , کارشناس قوه قضائیه ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: